تاریخ : 1402,سه شنبه 02 خرداد14:48
کد خبر : 471137 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تاکید رهبر انقلاب بر ساماندهی کنکور توسط شورای انقلاب فرهنگی

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رهبر معظم انقلاب بر ساماندهی موضوع کنکور توسط شورای عالی انقلاب تاکید کرده بودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر رجبعلی برزویی، دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه تلوزیونی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر ساماندهی کنکور توسط شورای انقلاب فرهنگی گفت: در سال ۹۷ رئیس مجلس وقت در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتند اعلام کردند که کنکور فعلی که برگزار می‌شود آسیب‌های اجتماعی زیادی دارد و تبلیغاتی برای آن در صداو سیما انجام می‌شود که در شأن نظام نیست و بالاخره این مسئله آسیب‌های خیلی زیادی ایجاد کرده است، بنابراین اجازه دهید مجلس یا شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود کند.

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برهمین اساس مقام معظم رهبری فرمان دادند که شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به ساماندهی کنکور ورود پیدا کند و صداوسیما نیز در این خصوص ملاحظاتی داشته باشد.

وی افزود: از این روز از سال ۹۸ ساماندهی کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز شد، حدود دو سال یک کار کاملاً مطالعاتی و تطبیقی خوب با موضوع کنکور انجام و جلساتی با نمایندگان مجلس درباره کنکور برگزار شد.

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: همه مسائل را مطرح کردیم حتی یک جلسه با حضور تمام پیشکسوتان شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگانی که توسط دکتر قالیباف رئیس مجلس معرفی شده بودند، برگزار شد و تمام این مسائل خدمت نمایندگان مجلس مطرح شد.

منبع: مهر