تاریخ : 1402,پنجشنبه 04 خرداد00:03
کد خبر : 471338 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

بازیکن استقلال فینال جام حذفی را از دست داد

بازیکن تیم فوتبال استقلال با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل نساجی فینال احتمالی جام حذفی را از دست داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» نیمه اول دیدار تیم های استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید.

در این نیمه، مهدی مهدی پور بازیکن استقلال با کارت زرد مواجه باشد و با این شرایط فینال احتمالی جام حذفی را به دلیل محرومیت از دست داد.