
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» نیمه اول دیدار تیم های استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید.
در این نیمه، مهدی مهدی پور بازیکن استقلال با کارت زرد مواجه باشد و با این شرایط فینال احتمالی جام حذفی را به دلیل محرومیت از دست داد.