تاریخ : 1402,جمعه 05 خرداد02:32
کد خبر : 471464 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

باید چلسی را شکست بدهیم

در چارچوب بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس تیم های چلسی و منچستریونایتد امشب در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم به میدان خواهند رفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، در چارچوب بازی معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس تیم‎های چلسی و منچستریونایتد امشب در ورزشگاه اولدترافورد مقابل هم به میدان خواهند رفت.

اریک تن هاخ می‌گوید منچستریونایتد امشب فقط برای کسب 3 امتیاز بازی می‌کند، علیرغم اینکه تنها به یک امتیاز برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارند:"برای من، این هرگز نمی‌تواند رویکردی برای یک بازی باشد. باید بازی را ببری."

اریک تن هاخ می‌گوید تیمش برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی انگلیس مقابل منچسترسیتی نیاز به تمرکز کامل روی بازی امشب مقابل چلسی دارد:"ما یک جام داریم اما چیزی نداریم. ما باید لیاقتش را داشته باشیم. ما در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم اما اکنون باید کار دیگری را انجام دهیم."

او می‌گوید بازیکنان تیمش باید برای رویارویی با چلسی که ستاره‌های زیادی دارد، آماده باشند:" ‌آن‌ها [چلسی] پتانسیل بالایی دارند. آن‌ها گروهی از بازیکنان برجسته در اختیار دارند."

سرمربی منچستریونایتد تاکید می‎‌کند که تیمش برای رقابت در مسابقات بزرگ به یک نیمکت قوی نیاز دارد:"در این فصل همیشه اینطور نبود زیرا مصدومیت‌های زیادی داشتیم. حالا ما یک نیمکت واقعا خوب داریم."