تاریخ : 1402,جمعه 05 خرداد10:18
کد خبر : 471465 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

گریه‌های الهامی و توضیحاتی که در این خصوص‌ داد!

ساکت الهامی از آن دسته مربیانی است که با واکنش‌هایی که کنار زمین دارد، همواره مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته و در پایان علت انجام کارهایش را از خود او جویا می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از “ورزش سه” ساکت الهامی از آن دسته مربیانی است که با واکنش‌هایی که کنار زمین دارد، همواره مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته و در پایان علت انجام کارهایش را از خود او جویا می‌شوند.

سرمربی هوادار که بعد از بازی با پرسپولیس، با غلبه احساسات مواجه شده بود، برای دقایقی با گریه‌اش جو استادیوم دستگردی را تحت تاثیر خود قرار داد و همین باعث شد تا خبرنگاران علت این کار را در کنفرانس مطبوعاتی از ساکت الهامی بپرسند.
او در این خصوص پاسخ جالبی داشت و گفت: «یک مقدار به این دلیل که مسابقه آخر بود و سر اینکه با بچه‌ها خداحافظی کردیم، احساسی شدیم.»

الهامی در واکنش به اینکه آیا این حرکت به معنی خداحافظی او از هوادار است، گفت: «اصلاً پیشنهادی از اینجا یا جای دیگر ندارم. سر نخواستن ما دعوا است. از مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم. چالش خیلی سختی داشتیم اما فوتبال قابل احترامی به نمایش گذاشتیم. امروز تیم قابل احترامی بودیم. دو‌ تیم فوتبال مدرن بازی کردند که پرسپولیس برنده شد.»