تاریخ : 1402,شنبه 20 خرداد23:18
کد خبر : 472854 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

کودتای نقل و انتقالات در لیگ عربستان

براساس گزارش‌ها باشگاه الاهلی عربستان در ادامه خریدهای بزرگ باشگاه‌های سعودی، پیشنهادی وسوسه‌کننده به ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی داده است!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد که هیئتی شامل ولید معاذ، رئیس باشگاه الاهلی، این هفته در لندن مذاکراتی با چندین بازیکن از جمله ریاض محرز برگزار کرده است.

بازیکن اهل الجزایر سیتی که دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، ظاهرا از زمان اندکی که برای بازی در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در اختیار دارد، ناراضی است.

محرض در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس ۲۲ بار برای سیتی به میدان رفت اما در اکثر دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان روی نیمکت بوده است.

بنابراین الاهلی امیدوار است تا با یک کودتای نقل و انتقالاتی، محرز را به کوچ به خاورمیانه متقاعد کند. کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید دوشنبه هفته گذشته با الاتحاد قرارداد بست و به کریستیانو رونالدو، دیگر ستاره دنیای فوتبال پیوست که راهی لیگ برتر عربستان می‌شود. علاوه بر این، انگولو کانته، نیز قرار است به دیگر بازیکن برجسته‌ای بدل شود که به حاشیه خلیج فارس کوچ می‌کند.

گفته می‌شود الاهلی پیشنهادی دوساله و ۱۰۰ به‌علاوه پاداش ۵۰ میلیون یورویی به این بازیکن داده و بند تمدید سال سوم نیز در این قرارداد گنجانده شده است.