تاریخ : 1402,یکشنبه 28 خرداد15:01
کد خبر : 473452 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس جمهور ازبکستان وارد تهران شد

رئیس جمهور ازبکستان در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان، در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور کشورمان و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی این کشور دقایقی پیش با استقبال عباس علی آبادی وزیر صمت وارد تهران شد.

گفتنی است قرار است؛ پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، با رئیسی دیدار خصوصی داشته و سپس به اتفاق نشست مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

مراسم امضای اسناد همکاری و برگزاری نشست مطبوعاتی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور ازبکستان به ایران است.

منبع: مهر