تاریخ : 1402,یکشنبه 11 تير23:38
کد خبر : 474842 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

طارمی برای رشد فوتبال پایه در بوشهر دست به کار شد

مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری تیم ملی فوتبال ایران با ایجاد یک آکادمی فوتبال اقدامات خود برای توسعه و رشد فوتبال پایه در بوشهر را آغاز کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری تیم ملی فوتبال ایران با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

یاسر جمالی ضمن اشاره به اهمیت استعداد یابی در ورزش گفت: تاریخچه‌ی ورزش ما و سابقه‌ی قهرمانان این دیار ثابت می‌کند استعدادهای ورزشی فراوانی داریم که اگر به موقع شناسایی و هدایت و نگهداشت شوند پشتوانه ارزشمندی برای ورزش استان و کشور خواهند بود.

وی ضمن تشریح نقش کلیدی الگوسازی در تربیت نوجوانان و جوانان کشور طارمی را الگوی ورزشی و اخلاقی شاخصی برای نسل نوجوان کشور خواند.

جمالی با تشکر از مهدی طارمی برای تأسیس آکادمی فوتبال شهریار بوشهر بیان داشت: امیدواریم با یک همکاری مطلوب و فی‌مابین از این بستر مناسب و فرصت عالی برای رشد و تعالی فوتبال پایه و استعدادیابی بهره ببریم و در زمان بندی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، ثمره‌ی آن را در فوتبال استان و کشور ببینیم.

مهدی طارمی نیز برنامه ریزی علمی ورزشی را برای رشد فوتبال استان ضروری دانست و هدف خود از راه اندازی باشگاه شهریار را کمک به رشد و ارتقای فوتبال پایه بوشهر عنوان کرد.

مهدی طارمی حضور یاسر جمالی را در رأس مجموعه مدیریت ورزش مایه امیدواری برای ساماندهی و بهبود ورزش استان دانست.