تاریخ : 1402,یکشنبه 18 تير23:50
کد خبر : 475446 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

گره‌های ترافیکی در اربعین امسال کمتر می‌شود

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از آمادگی فراجا برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور برای اربعین خبر داد و گفت: گره‌های ترافیکی در اریعین امسال کمتر خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سردار محمد شرفی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تمامی هدف فراجا در بخش‌های مختلف تسهیل تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم، امنیت و تکریم است.

وی عنوان کرد: امسال تمهیدات خوبی در مرز مهران و سایر مرزهای کشور برای اربعین اندیشیده شده و قطعاً بخش زیادی از مشکلات سال گذشته وجود نخواهد داشت.

سردار شرفی اضافه کرد: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی نیز فرجا پیش بینی‌های لازم را اندیشیده است و طراحی‌ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام گرفته و برای انجام مأموریت اربعین از آمادگی کاملی برخوردارند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در حوزه خدمات گذرنامه با توجه به تفاهم‌هایی که بین وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق صورت گرفته است، برنامه‌ریزی بسیار خوبی شده و اشکالات و نقص‌های سال گذشته در خصوص خدمات گذرنامه‌ای حل شد.

وی گفت: با کشور عراق نیز تفاهم خوبی برای تسهیل در تردد زائران اربعین انجام شده و قرار شده هم گیت ها افزایش پیدا کند و هم توقف در گیت ها به کمترین حد به خود برسد.

سردار شرفی عنوان کرد: امروز به صورت میدانی از زیرساخت‌های استان ایلام و مرز مهران بازدید شد؛ خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی از جمله راه و تونل سازی در مسیرهای مهران انجام شده است.

وی افزود: پلیس طرح‌های متنوع و مختلف ی را در بخش‌های مختلف طراحی و تدوین کرده و آماده استقبال از زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.