تاریخ : 1402,یکشنبه 01 مرداد15:29
کد خبر : 476834 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

زمان آغاز کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

زمان آغاز کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقطع تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) مشخص شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقطع تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) اعلام شد بر این اساس انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی این دانشگاه از ۱۸ و ۱۹ و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز از ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه جاری آغاز می شود.

کلاس‌های آموزشی دانشجویان تمامی دوره‌های آموزشی( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۲۶ شهریور ماه  آغاز خواهد شد و دانشجویان از هفته دوم و سوم تحصیلی یعنی در تاریخ‌های ۴، ۸ و ۹ مهر ماه می‌توانند نسبته به حذف و اضافه واحدهای انتخاب خود اقدام کنند.

تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ آذر سوم دی زمان حذف اضطراری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شده است و کلاس‌های آموزشی دانشجویان نیز ۱۳ دی ماه پایان می‌یابد و امتحانات پایان ترم دانشجویان از ۱۶ دی آغاز می‌شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد.

دانشجویان دوره کارشناسی ۱۰ و۱۱ و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز ۷ و ۸ بهمن باید برای نیم سال دوم تحصیلی ثبت‌نام کنند و تاریخ‌های ۱۷، ۲۴ و ۲۵ بهمن نیز برای حذف اضطراری دانشجویان تعیین شده است.

در نهایت ۱۶ خرداد سال ۱۴۰۳ نیز کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پایان می‌یابد و امتحانات دانشجویان این دانشگاه نیز از ۱۹ خرداد شروع می شود تا ۳۰ این ماه ادامه دارد.

منبع: فارس