تاریخ : 1402,یکشنبه 15 مرداد10:27
کد خبر : 478023 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

هری‌کین به اولدترافورد می‌رسد؟

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در صدد جدب بازیکنان جدید و حضور آنها در جمع شیاطین سرخ است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اریک تن‌هاخ در نظر دارد بازیکنان جدیدی را به جمع شاگردان خود اضافه کند. این سرمربی هلندی به دنبال آن است تا برای راشفورد یک زوج آماده پیدا کند و گفته می‌شود هری‌کین یکی از گزینه‌های مورد نظر وی برای حضور در این پست است.

مربی اسبق آژاکس به دنبال آن است تا یک مهاجم گلزن تمام عیار، هافبک خلاق و بازی‌ساز و دروازه‌بانی مطمئن را به خدمت بگیرد و این گزینه‌ها جزو اولویت‌های او به شمار می‌رود.

در روزهای اخیر میسون موانت انگلیسی اولین خرید تابستانی منچستریونایتد لقب گرفت که از چلسی در انتقالی بحث برانگیز به ارزش ۵۵ میلیون پوند به جمع شاگردان تن‌هاخ پیوست. پس از آن شیاطین سرخ آندره اونانا کامرونی را از اینترمیلان( ۴۵ میلیون پوند)و راسموس هویلوند دانمارکی را از آتالانتا (۶۵ میلیون پوند) جذب کردند. در این میان جانی ایوانز مدافع میانی کهنه کار نیز با قراردادی کوتاه مدت در شرایطی به الدترافورد آمد که بازیکن آزاد به شمار می‌رود.

امروز و در حاشیه دیدار دوستانه این تیم برابر لانس فرانسه، از راسموس هویلوند مهاجم ۲۰ ساله آتالانتا که با قراردادی ۵ ساله به منچستریونایتد پیوسته رونمایی شد.