تاریخ : 1402,سه شنبه 24 مرداد16:20
کد خبر : 479143 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

نظر مردم درباره بازگشت آقایان مجری به تلویزیون/ نظرسنجی جالب درخصوص حواشی بازگشت مجری معروف به تلویزیون

«خبرنامه دانشجویان ایران» در صفحه ویراستی خود با خطاب قراردادن رییس سازمان صدا و سیما اقدام به ایجاد نظرسنجی کرده که تاکنون بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان مخالفت خود را با بازگشت هنرمندانی که با معاندین همراهی داشتند اعلام کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  باتوجه به حواشی اخیر پیرامون بازگشت برخی از مجریان پر حاشیه که در حوادث و شلوغی های اخیر مواضع چالش برانگیزی را نسبت به فضای عمومی کشور در آن مقطع اتخاذ کردند

در اقدامی «خبرنامه دانشجویان ایران» در صفحه ویراستی خود با خطاب قراردادن رییس سازمان صدا و سیما اقدام به ایجاد نظرسنجی کرده که تاکنون بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان مخالفت خود را با بازگشت هنرمندانی که با معاندین همراهی داشتند اعلام کردند.

لازم به ذکر است این نظرسنجی تا ۴۸ ساعت آینده ادامه دارد و با ورود به لینک نظرسنجی میتوانید در آن شرکت کنید.

 نظر مردم درباره بازگشت آقایان مجری/ نظرسنجی جالب درخصوص حواشی بازگشت مجری معروف به تلویزیون

این نظرسنجی که تاکنون با استقبال مردم در شبکه اجتماعی ویراستی قرار گرفته است مورد توجه برخی متخصصان نیز قرار گرفت. مهدی رضا برنا، پژوهشگر هوش مصنوعی درباره این نظرسنجی نوشت: اگر کسی گفت این برآیند نظر مردم نیست به او بگویید توییتر را رسما ربات ها اداره می کنند و اصلا api های توییتر و اینستاگرام بستر رشد ربات ها هستند.

برنا در ادامه افزود: آن گزارش های فیک که به شما می دهند از اقبال مردم به سلبریتی ها در واقع گزارش اقبال ربات ها هست نه نظر مردم واقعی!

 نظر مردم درباره بازگشت آقایان مجری/ نظرسنجی جالب درخصوص حواشی بازگشت مجری معروف به تلویزیون

برخی کاربران نیز به استعفای شهبازی، مجری برنامه پاورقی اشاره کرده و این نظرسنجی را مبنایی برای مخالفت خود با خروج شهبازی از تلویزیون و بازگشت مجریان سابق دانستند.