تاریخ : 1402,سه شنبه 28 شهريور19:43
کد خبر : 482189 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

کاظمی‌پور:

نسبت به دوره قبلی بازی‌های آسیایی شرایط بهتری داریم

معاون وزیر ورزش گفت: دختران ما با اعتقاد بر حفظ حجاب و چارچوب‌های نظام از همین الان هم مدال افتخار بر گردن خود دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر کشور در مورد وضعیت بانوان کاروان اعزامی ایران به بازی‌‌های آسیایی گفت:‌ با تلاش و هماهنگی‌هایی که بین دو بخش سیاست‌گذار و مجری بازی‌های آسیایی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رقم خورد، همه ظرفیت‌های موجود پای کار آمدند و با برنامه‌ریزی اصولی، نهایت تلاش خود را برای آماده‌سازی تیم‌ها داشته‌ایم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاران بانو از 17 فدراسیون و در 21 رشته راهی بازی‌های آسیایی می‌شوند. برای همه دختران ایران، آرزوی سلامت و سربلندی داریم. ورزشکاران قایقرانی، ووشو و تیراندازی در شرایط بسیار خوبی هستند. تکواندو نیز به همین شکل است ولی در وزنه‌برداری به تازگی وارد عرصه قهرمانی شدیم و نیاز به دانش فنی بیشتری داریم. دختران ما با اعتقاد بر حفظ حجاب و چارچوب‌های نظام از همین الان هم مدال افتخار بر گردن خود دارند.

کاظمی عنوان کرد: در جلسات تخصصی کمیته ملی المپیک و ستاد عالی بازی‌های آسیایی، پیش‌بینی‌هایی را از تعداد مدال‌های احتمالی بانوان ایران داریم. با نگاه حمایتی، دختران ایران را به بازی‌های آسیایی اعزام کردیم. فکر می‌کنم نسبت به دوره قبلی، شرایط بهتری داریم.