تاریخ : 1402,جمعه 12 آبان21:58
کد خبر : 486731 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سید حسن نصرالله: تمام گزینه‌ها روی میز است

ممکن است دشمن به یک عملیات پیش دستانه به لبنان فکر کند اما این یک حماقت بزرگ خواهد بود.همه احتمالات در جبهه لبنان باز است، اقدامات بعدی ما به روند نبرد در غزه و نحوه رفتار اسرائیل با لبنان است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر، سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود اظهار داشت: ممکن است دشمن به یک عملیات پیش دستانه به لبنان فکر کند اما این یک حماقت بزرگ خواهد بود.

ما را تهدید کردند اگر جبهه جدیدی باز کنید ناوهای آمریکایی برای شما امده اند و ما را تهدید کردند، ما از چه می ترسیم؟ این تهدید ها مواضع مارا تغییر نداده است ، ما کارمان را آغاز کرده ایم.

همه احتمالات در جبهه لبنان باز است، اقدامات بعدی ما به روند نبرد در غزه و نحوه رفتار اسرائیل با لبنان است. تمام گزینه ها روی میز است و در هر لحظه می توانیم وارد شویم. باید همه برای این احتمالات اماده باشیم.

تهدید آمریکا فایده ای ندارد. عربده کشی ها فایده ندارد، ناوهای شما هیچ وقت ما را نترسانده است. صادقانه می گویم برای ناوهایتان چیز های مناسبش آماده کرده ایم. اگر میخواهید جنگ گسترش پیدا نکند راهش تهدید نیست، نمی توانید مقاومت را بخاطر حمایت از مظلوم تهدید کنید، تنها راهش توقف جنایت در غزه است.  اگر جنگی در منطقه در بگیرد ناوهایتان به دردتان نمی خورد.