تاریخ : 1402,دوشنبه 22 آبان12:38
کد خبر : 487467 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رسوایی جدید درباره مولوی عبدالحمید +جزئیات

مولوی عبدالحمید و اطرافیان او در واکنش به خبر پیدا شدن ۸۰ ماینر در مسجد مکی زاهدان مدعی شدند این خبر نه تنها تهمت است، بلکه اساساً تهمت زدن روش ناپسندی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امام جماعت مسجد مکی زاهدان در یک موضع اخلاقی که بسیار از آنان دور است، مدعی شد ماجرای پیدا شدن ماینرها در این مسجد تهمت است و آنان هیچ‌گاه از شیوه تهمت زدن برای برخورد با منتقدان خود استفاده نمی‌کنند.

این تنزه‌طلبی در حالی است که مولوی عبدالحمید از پاییز ۱۴۰۱ تا امروز، بدون تحقیق یا ارائه اسناد متقن، تهمت‌های بسیاری را متوجه نظام کرده است.

ماجرا از این قرار است که در هفته‌های اخیر خبری مبنی بر پیدا شدن ۸۰ ماینر در مسجد مکی زاهدان منتشر شد که با استفاده از برق یارانه‌ای مساجد، رمزارز تولید می‌کردند.

امام جماعت مسجد مکی زاهدان و اطرافیان او در واکنش به این خبر مدعی شدند این خبر نه تنها تهمت است، بلکه اساساً تهمت زدن روش ناپسندی است.

در این‌باره عبدالحمید اسماعیل‌زهی در اظهارنظری گفت:«به خود اجازه نمی‌دهیم نسبت به کسی تهمت بزنیم یا نسبت به کسی دروغ بگوییم.»

اما وی که چنین تصویری از خود نشان می‌دهد، در برهه‌های مختلف ادعاهای بدون سند براندازان و تهمت‌های ضدانقلاب نسبت به نظام را تکرار کرده است.

به‌عنوان مثال عبدالحمید در یک مورد مدعی شد که «بعضی گزارش‌ها و رسانه‌ها نسبت به بدرفتاری با زنان و چیزهایی و حرف‌هایی گفته می‌شود که سنگین است.»

یا در مورد دیگری او ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان را هم به نظام منتسب کرد و گفت:«این با واقعیت نزدیک است که نوع سرکوب اعتراضات است؛ آنها که همین دختران در مدارس‌شان اعتراض کردند، حالا جریانی این مسمومیت دختران را هدف گرفته و دنبال می‌کند.»

به این ترتیب به نظر می‌رسد از نظر عبدالحمید و یاران او، حتی اخبار درست و متقن مراجع قضایی و انتظامی نسبت به آنان هم تهمت است، اما آنان اجازه دارند هر نوع خبر و گزارش بدون سند و غیرواقعی که چیزی جز تهمت نیست را بویژه اگر از سوی ضدانقلاب باشد، علیه نظام جمهوری اسلامی و کارگزاران آن مطرح کنند.