تاریخ : 1402,شنبه 27 آبان20:58
کد خبر : 488115 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

جنایت هولناک رژیم اسرائیل در مدرسه الفاخوره

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز مدرسه الفاخوره واقع در شمال نوار غزه را که پناهگاه آوارگان فلسطینی بود، بمباران کرد و دهها تن در آن شهید و زخمی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رژیم صهیونیستی امروز هم با حمله به مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه جنایت جدیدی را رقم زد که طی آن دهها نفر را به خاک و خون کشید.

اگر چه از آمار دقیق شهدای این جنایت گزارشی منتشر نشده است اما «عماد زقوت» خبرنگار فلسطینی در گفتگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که در بمباران مدرسه الفاخوره ، حدود 200 فلسطینی به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل در چهل و سومین روز از تجاوز نظامی خود به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی، بامداد امروز بیمارستان الوفاء را در مرکز غزه هدف قرار دادند که در اثر این حمله، رئیس این بیمارستان به شهادت رسید و شماری نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر مدیرکل بیمارستان‌های غزه امروز اعلام کرد : اشغالگران صهیونیست بیماران و مجروحان را از مجتمع الشفاء به زور بیرون کردند.

وی افزود: 6 بیمار دیالیزی و 22 نفر در مراقبت‌های ویژه جان باختند.

وی پیش بینی کرد که دهها مجروح در مسیر انتقال اجباری به جنوب غزه جان خود را از دست بدهند.

در همین ارتباط، «می الکیله» وزیر بهداشت تشکیلات خودگردان اعلام کرد : 26 بیمارستان در نوار غزه به طور کامل از مدار خدمت رسانی خارج شد.

وی افزود: اشغالگران، بیمارستان  الشفاء را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده و بیماران و پزشکان را وادار به تخلیه این مکان کرده است.