تاریخ : 1402,جمعه 03 آذر01:21
کد خبر : 488741 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

وعده سردار رادان برای برخورد با تیراندازی‌ها و سرقت مسلحانه در خوزستان

سردار رادان: یکی از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی که مورد سفارش مقام معظم رهبری واقع شد، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران عزیز در انتظامی و مرزبانی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارس نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۴۸۰ واحدی ساخت منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی که مورد سفارش مقام معظم رهبری واقع شد، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران عزیز در انتظامی و مرزبانی است.

وی با بیان اینکه از نادر سازمان‌های مسلحی هستیم که رنج شدیدی از تعداد کم واحدهای سازمانی و البته ملکی می‌بریم، افزود: بنا را به این گذاشتیم که در یک فاصله و محور زمانی دو و نیم ساله به همت فرماندهان و مدیران و با کمک‌های دولت و مجلس، ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور برای استفاده همکاران‌مان داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ماموریت‌خیز بودن چند استان از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی، بیان کرد: سهم این استان‌ها ویژه می‌باشد و در اولویت ساخت گذاشتیم که ان‌شالله با همت فرماندهان در حوزه انتظامی و مرزبانی به سرعت ساخته شود.

وی با بیان اینکه امروز کلنگ ۴۸۰ واحد منزل سازمانی در شهرستان اهواز زده شد، افزود: تلاش داریم کل سهم استان خوزستان را در طول ۲ سال و نیم به اتمام برسانیم.

رادان با اشاره به بازدید از نمایشگاه کشفیات سلاح و مواد مخدر در حاشیه سفر خود به استان خوزستان، گفت: مردم خوزستان از دو موضوع رنج می‌برند که این رنج مردم، رنج ما شده؛ یکی بحث تیراندازی‌های بی هدف و یکی هم سرقت‌های مسلحانه، ما به همکاران‌مان ابلاغ کردیم به حکم قانون در هر دو مورد بسیار قاطع، تند و سریع برخورد کنند که همگان ان‌شاالله آثارش را خواهند دید.