تاریخ : 1402,یکشنبه 19 آذر12:52
کد خبر : 490365 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

خانم ۳۲ ساله عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در اینستاگرام دستگیر شد

سرهنگ یگانه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف در اینستاگرام خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ مجید یگانه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف در اینستاگرام خبر داد. اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت موفق شدند با کنترل فضای مجازی، یک صفحه غیراخلاقی در اینستاگرام را رصد کنند.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان انتظامی، گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت گرداننده خانم ۳۲ ساله مالک این صفحات را در شهرستان شیروان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی همچنین بیان داشت: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با مستندات و ادله جرم به بزه انتسابی اعتراف و هدف خود از این اقدام را ترویج فساد و بی‌بندوباری در جامعه عنوان کرد.

سرهنگ یگانه‌پور در پایان با اشاره به اینکه متهم بعد از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه در صفحات مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ در جریان بگذارند.