تاریخ : 1402,چهارشنبه 06 دي00:44
کد خبر : 491897 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور از ابتدای بهمن ماه

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه سال گذشته ۸۶ هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور مشرف شدند، گفت: امسال این سفرهای معنوی از ابتدای بهمن‌ ماه آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، تمام دانشگاه‌ها در حوزه راهیان نور فعال هستند و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش می‌کند تا دانشجویان و اساتید بتوانند از ظرفیت‌های معنوی در این حوزه استفاده کنند به طوری که سال گذشته ۸۶ هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور مشرف شدند.  

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره زمان برگزاری اردوهای راهیان نور در سال جاری گفت: امسال طی جلسه‌ای که با قرارگاه شهید علم‌الهدی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه‌های درگیر در بحث راهیان نور داشتیم قرار بر این شد این سفرهای معنوی از ابتدای بهمن‌ ماه آغاز شود. 

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان در عید نوروز و برگزاری انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها در بحث اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور در بهمن‌ماه و هفته‌های اول اسفند است که مشارکت دانشگاهیان در بحث انتخابات آسیب نبیند.