تاریخ : 1402,یکشنبه 01 بهمن15:19
کد خبر : 493952 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه های کشور از امروز تا چهارم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شصت و دومین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور با رویکرد و هدف بازدید از دستاوردها و صنایع استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

رشید جعفرپور افزود: این اجلاس که از تاریخ ۱ تا ۴ بهمن ماه با همکاری مدیریت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بندرعباس، و ستاره خلیج فارس، مدیریت منطقه آزاد قشم، نیروی دریایی ارتش و دانشگاه هرمزگان با شعار «دانشگاه؛ پیشران و راوی پیشرفت ایران» برگزار می شود، زمینه آشنایی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور را با صنایع مختلف کشور واقع در استان راهبردی هرمزگان را فراهم می کند.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه این اجلاس با رویکرد جهاد تبیین برگزار خواهد شد، تاکید کرد: نشست های تخصصی جهاد تبیین، روایت پیشرفت، نقش دانشگاهیان در مشارکت حداکثری در انتخابات و برخی کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی خواهد بود که در این اجلاس بررسی خواهند شد.

جعفرپور با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با هدف تبیین اهداف و راهبردهای معاونت اجلاس های معاونان را برنامه ریزی می کند، افزود: استان هرمزگان ظرفیت های متعدد فرهنگی، صنعتی، گردشگری و اقتصادی را دارا بوده و می تواند مقصد اردوهای راهیان پیشرفت دانشگاهیان کشور باشد.