تاریخ : 1402,دوشنبه 02 بهمن12:38
کد خبر : 494038 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آیتی: روحانی فاقد محبوبیت و پایگاه اجتماعی است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: روحانی یک چهره سیاسی بدون پایگاه اجتماعی است. او هیچ محبوبیتی بین مردم ندارد و بهتر است خاطره‌نویسی بکند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: به گزارش جهان نیوز، آیتی پیش‌تر، سیدمحمد خاتمی را یک بازنشسته سیاسی معرفی کرده و درباره روحانی هم معتقد بود که تلاش می‌کند به سرنوشت خاتمی دچار نشود. حال آیتی بر این موضوع تاکید کرده و روحانی را فاقد محبوبیت دانسته است. وی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان، در ارتباط با حضور روحانی و حزب کارگزاران گفت: هم روحانی و هم حزب کارگزاران هیچ‌گونه محبوبیتی در بین مردم ندارند و در این ارتباط می‌توان به نظرسنجی‌ها مراجعه کرد. واقعیت آن است که احزاب سیاسی چپ و راست و حتی میانه از نظر مردم از کارایی افتاده‌اند.

آیتی در ارتباط با تحرکات روحانی در انتخابات خبرگان هم افزود: آقای دکتر روحانی در حال حاضر یک چهره سیاسی بدون پایگاه اجتماعی و فرهنگی است و عامه مردم ایشان را به عنوان یک شخصیت ممتاز سیاسی قبول ندارند. در نتیجه این افراد تنها در حال دست و پا زدن هستند و حتی بدنه سابق سیاسی آنها نیز حاضر به رای به آنان نیستند.

این فعال اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه در دنیا این چهره‌ها بعد از یک دوره حضور در قدرت به سمت کارهای خیریه‌، مدنی و سازندگی حرکت می‌کنند و به سمت بازسازی جامعه می‌روند اما در این‌جا این افراد همواره سعی دارند در جنجال‌های سیاسی مداخله کنند. علت این است که شغل دیگری ندارند. در حال حاضر کارگزاران سازندگی و حتی افرادی مانند روحانی فریاد سیاسی نزنند باید چه کار کنند؟ روحانی اگر گعده‌بازی‌های سیاسی را نداشته باشد چه کار کند؟

آیتی تاکید کرد: این افراد باید کتاب خاطرات سیاسی خود را بنویسند نه اینکه وارد گعده‌بازی‌های سیاسی شوند.