تاریخ : 1402,جمعه 27 بهمن14:16
کد خبر : 496714 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

کامبک رویایی ساحلی بازان ایران و پیروزی مقابل اسپانیا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی در مصاف با اسپانیا به پیروزی ارزشمند دست یافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امشب در اولین مسابقه خود در جام جهانی این رشته از ساعت 20:30 به مصاف اسپانیا رفت و در شرایطی که در این بازی شکست خورده بود، موفق شد کامبک رویایی داشته باشد و بازی در وقت های معمول و اضافی با تساوی 6 بر 6 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی ملی پوشان ایران با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

تیم اسپانیا از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد که در همان دقایق ابتدایی به گل رسید و تا پایان 12 دقیقه دوم با حساب 5 بر 2 از تیم کشورمان پیش افتاد. با این وجود شاگردان علی نادری در وقت سوم نتیجه را به تساوی 5 بر 5 رساندند تا وقت اضافی تعیین کننده برنده باشد .  در وقت‌های قانونی دیوید(2 گل) چیکی آردیل، کومان  و خوزه آریاس برای ماتادورها و محمد علی مختاری(4 گل) و مسلم مسیگر برای ایران گلزنی کردند.

در وقت‌های اضافی نیز ایران ابتدا با ضربه رضا امیری به گل رسید اما در فاصله 2 ثانیه مانده تا پایان مسابقه چیکی آردیل گل ششم و تساوی بخش اسپانیا را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی علی میرشکاری، موحد محمدپور و امیرحسین اکبری برای ایران گلزنی کردند و محمد علی مختاری در گل کردن ضربه‌اش ناکام ماند. در سوی مقابل فقط آنتونیو ضربه‌اش را وارد دروازه کرد اما  چیکی آردیل، خوزه آریاس و پدرو گارسیا نتوانستند ضربه خود را گل کنند تا ایران در نهایت در ضربات پنالتی 3 بر یک برنده بازی شود  و یک امتیاز را به دست آورد.
تیم کشورمان با این نتیجه پایین‌تر از تاهیتی قرار گرفت.