تاریخ : 1402,پنجشنبه 10 اسفند02:43
کد خبر : 497759 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ضربه آخر انتخابات کهگیلویه بزرگ/ حمایت مهندس خلخال از حاج آقا بزرگواری

خلخال فعال سیاسی اجتماعی گفت: در روزهای اخیر با مشورت و نظرخواهی از جمعی از جوانان و متخصصان و با بررسی های زیادی که بین کاندیداهای کهگیلویه بزرگ انجام دادیم در نهایت به این نتیجه رسیدیم «حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری» در بین گزینه های این حوزه انتخابیه کاندیدای اصلح است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهندس خلخال، فعال سیاسی اجتماعی در خصوص انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: شور و شعور انتخاباتی زیادی بین مردم کهگیلویه بزرگ برپاست که این نشان از اهمیت انتخابات در این حوزه دارد.

خلخال گفت: در بین کاندیدا و افرادی که به نمایندگی مردم به مجلس وارد خواهند شد صداقت و شجاعت از مهمترین ویژگی ها خواهد بود. صداقت برای برخورد و راستگویی به مردم و شجاعت برای دفاع از حق و حقوق مردم در مجلس لازمه های هر نماینده ای است.

این فعال سیاسی اجتماعی گفت: در روزهای اخیر با مشورت و نظرخواهی از جمعی از جوانان و متخصصان و با بررسی های زیادی که بین کاندیداهای کهگیلویه بزرگ انجام دادیم در نهایت به این نتیجه رسیدیم «حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری» در بین گزینه های این حوزه انتخابیه کاندیدای اصلح است و هردو ویژگی مهم یعنی صداقت و شجاعت را دارد پس باید از ایشان حمایت کرد.

وی افزود: مطمئنا با حجت الاسلام بزرگواری ما شاهد لیست های سفارشی و نورچشمی در منطقه نخواهیم بود بلکه با ورود ایشان به مجلس دورانی خواهد آمد که دله دزدها و مفسدین اقتصادی منطقه و کشور به تنگنا کشیده خواهند شد.

مهندس خلخال در پایان گفت: امیدواریم در 11 اسفند در برگ رای مردم شریف و همیشه در صحنه کهگیلویه بزرگ، حجت الاسلام بزرگواری نقش ببندد و از سبدهای رای اسم فردی صادق و امین مردم بیرون بیاید.