تاریخ : 1402,چهارشنبه 16 اسفند00:38
کد خبر : 498386 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

قطعی گسترده فیسبوک، اینستاگرام و تردز در نقاط مختلف دنیا

برخی از کاربران، در اینستاگرام، نمی توانند فیدهای خود را به روز کنند و برای برخی استوری‌ها و نظرات بارگیری نمی‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، فیسبوک، اینستاگرام و تردز همگی با مشکلاتی روبرو هستند. 3 پلتفرم متعلق به متا برای بسیاری از کاربران کار نمی کنند.
فیسبوک کاربران را از حساب های کاربری خود بیرون می اندازد و آنها قادر به بازگشت به حساب خود نیستند. برخی از کاربران، در اینستاگرام، نمی توانند فیدهای خود را به روز کنند و برای برخی استوری‌ها و نظرات بارگیری نمی‌شوند.

به نظر می رسد که تردز نیز کاملاً از کار افتاده است. هنگام باز کردن برنامه، پیغام خطایی نشان می دهد که می گوید «متاسفم، مشکلی پیش آمد. دوباره امتحان کن».سایت داون دیتکتور که قطعی ها را ردیابی می کند در مورد این موضوع گزارش داده و ردیاب‌های نت بلاکس هم خاطرنشان کردند که این مشکل چندین کشور را به طور همزمان تحت تأثیر قرار داده است.

متا این مشکل را در صفحه وضعیت خود تایید کرده و نوشته که از مشکل آگاه است.اندی استون، رئیس ارتباطات متا نیز این موضوع را تایید کرد و در توییتی نوشت:« شرکت آگاه است که مردم برای دسترسی به خدمات ما مشکل دارند.»قطعی مشابه در سال 2021 زمانی رخ داد که  مشکل پیکربندی دسترسی به فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ را برای چند ساعت دچار اختلال کرد.