تاریخ : 1402,دوشنبه 28 اسفند01:21
کد خبر : 499505 - سرویس خبری : ورزشی

لیگ‌ برتر؛ سوغات یک‌امتیازی ربیعی از رفسنجان

نارنجی‌پوشان که در دیدار رفت ۲ بر یک به برتری رسیده بودند در این دیدار خانگی نیز به دنبال پیروزی و تصاحب ۳ امتیاز بازی بودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال امروز و از ساعت ۱۸:۴۵ با قضاوت روح اله شریفی در شرایطی برگزار شد که مس رفسنجان در خانه و در ورزشگاه شهدای مس پذیرای ذوب‌آهن اصفهان بود.

نارنجی‌پوشان که در دیدار رفت ۲ بر یک به برتری رسیده بودند در این دیدار خانگی نیز به دنبال پیروزی و تصاحب ۳ امتیاز بازی بودند اما شاگردان محمد ربیعی خیلی زود و توسط فریبرز گرامی در دقیقه ۴ به گل رسیدند تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

۱۰ دقیقه بعد رامتین سلیمان زاده (گل‌به‌خودی) نتیجه بازی را ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن کرد تا محرم نویدکیا و مس شب سختی را در پیش داشته باشند هر چند آنها در دقیقه ۴۱ یکی از گل‌ها را جبران کردند و توسط جلال الدین علی محمدی اختلاف را به حداقل رساندند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶ محمدمهدی محبی کار را به تساوی کشاند تا بازی ۲ بر ۲ شود و شاگردان محرم نویدکیا به بازی بازگردند. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی با همان ۴ گل به پایان رسید. با این نتیجه و با توجه به سایر دیدارهای این هفته در حال حاضر ذوب‌آهن اصفهان با ۲۷ امتیاز در رده هشتم و مس رفسنجان نیز با ۲۵ امتیاز و ایستادن در رده دهم سال ۱۴۰۲ را به پایان بردند.

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، محمد اکبری، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ذوب‌آهن:
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، فردین یوسفی، گریگول چابرادزه، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمدجواد محمدی.
سرمربی: محمد ربیعی