تاریخ : 1403,چهارشنبه 15 فروردين15:45
کد خبر : 500399 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان وحدت مطرح شد؛

ما خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اعمال تروریستی هستیم

ما امیدواریم که حاصل خون شهیدان این جنایت، آغازگر یک دوره جدید از همبستگی و وحدت در میان تمام کشورهای منطقه برای مقابله با خشونت و تروریسم باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از رژیم جلاد و جنایتکار صهیونیستی، حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَمَنِ اعْتَدی عَلَیکمْ فَاعْتَدُوا عَلَیهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیکمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ
«هر کس به شما تجاوز کند به مانند آن بر او تجاوز کنید و از خدا بپرهیزید و بدانید خدا با پرهیزکاران است.»

ما در انجمن اسلامی دانشجویان، با تأسف و نگرانی شدید، خبر حمله رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را دنبال می‌کنیم. این حمله، که منجر به از دست دادن جان تعدادی از هم‌وطنانمان از جمله چندین فرمانده نیروی قدس شده است، نه تنها یک اقدام تروریستی است، بلکه نقض آشکار حقوق بین‌الملل و حاکمیت ملی کشورها محسوب می‌شود.

ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که به صورت جدی و قاطعانه در برابر این نوع اقدامات که صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی را به خطر می‌اندازد، ایستادگی کند. همچنین، ما از دولت‌های مسئول خواستار پاسخگویی و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اعمال تروریستی هستیم.

ما امیدواریم که حاصل خون شهیدان این جنایت، آغازگر یک دوره جدید از همبستگی و وحدت در میان تمام کشورهای منطقه برای مقابله با خشونت و تروریسم باشد.

در پایان، ما به خانواده‌های شهیدان و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم و برای آسیب‌دیدگان این حمله جنایتکارانه از خداوند آرزوی شفای عاجل مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته