تاریخ : 1403,دوشنبه 27 فروردين00:43
کد خبر : 501445 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

صنعا: حملات ایران نشان داد که معادلات در منطقه تغییر کرده است

دبیر شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که معادله در منطقه تغییر کرده است و رژیم صهیونیستی باید حملات خود را به غزه متوقف کرده و به شکست خود اعتراف کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فارس؛ «یاسر الحوری» دبیر شورای عالی سیاسی یمن امروز یکشنبه تأکید کرد که  دولت این کشور، پاسخ به رژیم صهیونیستی و ایجاد بازدارندگی در برابر این رژیم و حامیان غربی و آمریکایی آن را به صورت کامل تأیید می‌کند.

الحوری به شبکه خبری المیادین گفت: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حملاتی که کنسولگری آن را در دمشق هدف قرار داد، از حق دفاع از خود استفاده کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله تروریستی به کنسولگری تهران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

وی با بیان اینکه این حمله، حساب شده بود و اسرائیل، آمریکا، غرب و همه دشمنان ایران و محور مقاومت را به چالش می‌کشد، تصریح کرد: «اگر اسرائیل حماقت بیشتری کند، این پاسخ می‌تواند سرآغازی برای جنگ گسترده‌تر باشد».

این مقام یمنی در پایان گفت: این مرحله ثابت کرد که معادله در منطقه تغییر کرده است و رژیم هم باید حملات خود را به غزه متوقف و به شکست خود اعتراف کند. ما پاسخ ایران را تبریک می‌گوییم و این پاسخ، قطعی بود.