
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خط ۳ مترو تهران از صبح امروز دچار اختلال شده است. بنابر اعلام مسئولان مترو، این اختلال به علت نقص در سیستم سیگنال خط ۳ ایجاد شده است و باعث سردرگمی و ازدحام مسافران در ایستگاههای این خط و به ویژه ایستگاه آزادگان شده است.