تاریخ : 1403,پنجشنبه 24 خرداد16:10
کد خبر : 507706 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حمله سایبری به شرکت مخابرات رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (پنج‌شنبه) از حمله سایبری به بزرگترین شرکت مخابرات رژیم صهیونیستی و اختلال در عملکرد آن خبر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گزارش رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که «بیزک» بزرگ‌ترین شرکت مخابرات این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

طبق گزارش این رسانه‌ها، اکنون خطوط ارتباطی بسیاری از مشترکین قطع شده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی، نهادهای مختلف رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری شدیدی قرار گرفته‌اند.