تاریخ : 1403,یکشنبه 21 مرداد01:45
کد خبر : 513527 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

عارف: نگاه دولت حداکثر رفاقت و همدلی با مجلس است

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به نحوه تعامل دولت چهاردهم با مجلس، اظهار کرد: نگاهمان این است که با مجلس باید حداکثر رفاقت و همدلی را داشته باشیم و ان‌شاءالله اولین آزمون مشترک در این زمینه رأی اعتماد به وزراست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا عارف در گفت‌وگویی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره فهرست کابینه دولت چهاردهم، گفت: در مورد بعضی از افرادی که در کابینه حضور دارند، اصلاً ذهنیتی نبوده است، گاهی هم منصوب می‌کنند به فردی که این فرد می‌گوید کسی باشد یا نباشد، این حرف‌ها اصلاً در دولت آقای پزشکیان نیست، یک همدلی و انسجامی را با محوریت رئیس‌جمهور یک اصل می‌دانیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به نحوه تعامل دولت چهاردهم با مجلس، اظهار کرد: نگاهمان این است که با مجلس باید حداکثر رفاقت و همدلی را داشته باشیم و ان‌شاءالله اولین آزمون مشترک در این زمینه رأی اعتماد به وزراست.

بر همین اساس، شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور چندی پیش اعلام کرده بود که فهرست کابینه پیشنهادی دولت جهت اخذ رأی اعتماد، در روز یکشنبه(فردا، 21 مرداد 1403) به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود