تاریخ : 1403,یکشنبه 11 آذر16:03
کد خبر : 523978 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تردد از بزرگراه شهید همت نوبتی می شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح HOV تا پایان بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر که طرح HOV تا پایان بهمن سال جاری در اتوبان همت اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: براساس این طرح در ۲ نوبت فقط خودروهای انبوه‌بر اجازه تردد در این لاین را خواهند داشت.

وی با پرداختن به زمان این ۲ نوبت گفت: صبح‌ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ یک لاین از بزرگراه شهید همت مخصوص تردد خودروهای انبوه‌بر خواهد بود. هرمزی با تاکید بر اینکه خودروهای تک سرنشین اجازه ورود به این لاین را ندارند، گفت: در صورت ورود خودروهای تک سرنشین قطعا متخلفان اعمال قانون می‌شوند.