تاریخ : 1404,یکشنبه 07 ارديبهشت14:03
کد خبر : 534541 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

بازیکن استقلال محروم شد

یکی از بازیکنان استقلال به دلیل محرومیت دیدار مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ضرغام سعداوی بازیکن استقلال به دلیل ۲ اخطاره شدن دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت آبادان را از دست داد. سعداوی در دو دیدار استقلال مقابل مس کرمان و پیکان تهران از داوران کارت زرد دریافت کرد تا ۲ اخطاره شده و در دیدار مرحله بعد جام خذفی نتواند به میدان برود.