تاریخ : 1404,شنبه 11 مرداد16:53
کد خبر : 541155 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تقویت زیر ساخت‌های بخش حمل و نقل عمومی در بلوار خلیج فارس

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۸ تهران از تقویت زیر ساخت‌های بخش حمل و نقل عمومی در بلوار خلیج فارس خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجید اردکانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۸ تهران اظهارداشت: با رویکرد ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای انجام سفرهای درون شهری، زیر ساخت‌های بخش حمل و نقلی بلوار خلیج فارس در منطقه ۱۸ پایتخت ارتقا یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۸ تهران گفت: در پی طرح مطالبات شهروندی مبتنی بر افزایش ظرفیت‌های بخش حمل و نقل عمومی در بلوار خلیج فارس، تعداد دو ایستگاه جدید در خیابان ابو سعید غربی بنام شهرداری و ولیعصر شمالی نصب و جانمایی شد.

وی ادامه داد: این دو ایستگاه به عنوان مسیر تردد مسافرین خط ۲۵۴ بیمارستان شهید فیاض بخش و پایانه مترو نعمت آباد در این بخش از پایتخت خدمت رسانی خواهد کرد.