تاریخ : 1404,چهارشنبه 15 مرداد01:12
کد خبر : 541602 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

زلزله ۳.۵ ریشتری شاهرود را لرزاند

فرماندار شاهرود از وقوه زلزله ۳.۵ ریشتری در امیریه این شهرستان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابوطالب جلالی از وقوع زلزله سه و نیم ریشتری همزمان با شامگاه سه شنبه در شاهرود خبر داد.

وی افزود: کانون زلزله امیریه در شمال شهرستان شاهرود بوده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه این زلزله خساراتی در بر نداشته است، تاکید کرد: کانون زلزله ۹ کیلومتری امیریه و ۱۹ کیلومتری بسطام اعلام شده است.

جلالی بیان کرد: این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.