تاریخ : 1404,یکشنبه 10 اسفند20:16
کد خبر : 553696 - سرویس خبری : یادداشت

مسعود براتی؛

الان چه باید کرد؟

دشمن امید باطل دارد که با ترور آقا فضای جامعه ما را از آرمان‌های انقلاب دور کند تا بتواند به آسانی ایران و منطقه را ببلعد. اما کور خوانده، چرا که نمیداند چه خطای بزرگی کرده و نمیداند خون شهید آن هم خون امام خامنه‌ای چه جوششی در میان امت اسلامی ایجاد میکند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یادداشت از مسعود براتی؛ داغ بزرگ است و جانکاه.

اما زمان، زمان نبرد برای غلبه حق بر باطل است.

وقتی برای گوشه نشینی و سوگواری نداریم. در میانه مبارزه با استکبار خارجی و مزدور داخلی درد خود را تسکین می‌دهیم. ان شالله.

دشمن امید باطل دارد که با ترور آقا فضای جامعه ما را از آرمان‌های انقلاب دور کند تا بتواند به آسانی ایران و منطقه را ببلعد. اما کور خوانده، چرا که نمیداند چه خطای بزرگی کرده و نمیداند خون شهید آن هم خون امام خامنه‌ای چه جوششی در میان امت اسلامی ایجاد میکند.

وظیفه همه ما حضور در میدان و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب است. همانطور که امام شهیدمان گفت: ملت ایران درس‌های شیعی خود را خوب بلد است و ملتی مانند ایران با کسی چون ترامپ قمارباز بیعت نمیکند.

امام شهیدمان همه چیز خود را در راه اسلام فدا کرد، ما هم باید همه توانمان را به میدان بیاوریم.