تاریخ : 1404,چهارشنبه 13 اسفند18:31
کد خبر : 553780 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کنسولگری آمریکا در دبی هدف قرار گرفت

بعد از وقوع عملیات پهپادی علیه ساختمان کنسولگری آمریکا در دبی دود غلیظی در منطقه مشاهده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  در جریان حمله پهپادی صورت گرفته به ساختمان کنسولگری آمریکا در دبی طی روز گذشته در این منطقه آتش سوزی به راه افتاد.

تصاویر منتشر شده از محل این عملیات نشان می دهد دود غلیظی از ساختمان کنسولگری آمریکا به هوا برخاست.

پیشتر نیز ساختمان سفارت آمریکا در ریاض هدف قرار گرفته بود.