تاریخ : 1404,شنبه 16 اسفند18:01
کد خبر : 553951 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ارتش:

تاکنون ۸۲ پهپاد توسط ارتش و سپاه منهدم شده است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۱۶ ، اعلام کرد: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپادهای ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به ۸۲ فروند رسیده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۱۶ ، اعلام کرد: ۱۳ فروند پهپاد مهاجم توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی منهدم شد
 
۱۳ فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی طی ۲۴ ساعت گذشته، منهدم شد.
بر اساس اطلاعیه شماره ۱۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ۲۴ ساعت گذشته  ۱۳  فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.
همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپادهای ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به 82 فروند رسیده است.