تاریخ : 1405,چهارشنبه 27 خرداد05:03
کد خبر : 558420 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان، عصر امروز (سه‌شنبه) با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان، عصر امروز (سه‌شنبه) در یک تماس تلفنی، درباره یادداشت تفاهم اسلام‌آباد و نیز موضوعات دوجانبه، به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف همچنین بر توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف، مبتنی بر اصول حسن همجواری و اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان دو کشور، تأکید کردند

براساس این گزارش ، عراقچی و البوسعیدی بر تداوم رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها در راستای تقویت ثبات و همکاری‌ها در سطح منطقه توافق کردند.