
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در پی بعضی از اظهار نظرات، نامهای سرگشاده خطاب به معاونت راهبردی ریاست جمهوری نوشت.
چکیده این نامه به شرح زیر است:
جمهوری اسلامی برمبنای مردمسالاری دینی شکل گرفتهاست و دولت به عنوان منتخب مردم، از مردم و برای مردم، موظف به پاسخگویی به آنهاست.
ما، به فرمان سیاسیون و مسئولان که برخیشان تا امروز خبری از آنها نبود به خیابان نیامدهایم که اکنون که مردم و مردمسالاری را وبال گردن خویش میپندارند با حرف ایشان از صحنه کنار گذاشته شویم.
در روزهای اخیر شاهد اظهارنظرها و زمزمه های ناشایست و متعجبکنندهای مبنی بر تصمیمگیری صاحبمآبانه برای خیابان و مردم بصیر ایران هستیم.
از امروز، خیابان کمیته "نظارت" بر مذاکرات برای تحقق مطالبات مردم و صراط رهبر انقلاب است پس مسئولین "دلسوز" نباید به دنبال حذف چنین بستر ارزشمندی باشند و هرکسی جز ولیفقیه بخواهد برای مردم و خیابان تعیین تکلیف کند، متاثر عواقب آن از سمت مردم خواهد شد.