تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 658 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تکذیب هر گونه تصمیم فراکسیون اقلیت مبنی بر تحریم مراسم تحلیف

تا کنون در این زمینه جلسه‌ای نداشته‌ایم و اتخاذ هرگونه تصمیم در این زمینه منوط به جلسه مجمع عمومی و تصمیمات آن می‌باشد که بعد از تعطیلات برگزار می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران:عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: فراکسیون اقلیت مجلس تا کنون در زمینه تحریم مراسم تحلیف هیچ جلسه‌ای نداشته است، لذا هر گونه تصمیم در این زمینه منوط به جلسه مجمع عمومی و تصمیمات آن می‌باشد که بعد از تعطیلات برگزار می‌شود.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با«خبرنامه دانشجویان ایران »به نقل از «شبکه خبر دانشجو»، در مورد انتشار اخباری مبنی بر تحریم مراسم تحلیف ریاست جمهوری از سوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: تا کنون در این زمینه جلسه‌ای نداشته‌ایم و اتخاذ هرگونه تصمیم در این زمینه منوط به جلسه مجمع عمومی و تصمیمات آن می‌باشد که بعد از تعطیلات برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ البته ممکن است که دوستان ما در فراکسیون اقلیت مجلس نظراتی هم در این زمینه داشته باشند که این دیدگاه شخصی بوده و به تصمیم جمعی مربوط نمی شود.

کواکبیان در پایان در مورد نظر شخصی خود در این زمینه تاکید کرد: معتقدم که همه کارها باید در چارچوب قانون انجام شود و تصمیم بنده در این زمینه بستگی به قانون دارد، هر چه قانون بگوید همان را انجام می‌دهم.