تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 6711 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

امام فوت کرد

در حال رایزنی برای اختصاص قطعه هنرمندان به این عکاس باسابقه دوران دفاع مقدس هستیم و بعد از نهایی شدن اخبار مربوط به تدفین و تشییع ایشان را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، عباس میرهاشمی عکاس پیشکسوت عرصه دفاع مقدس با تأیید این خبر گفت: ابوطالب امام سالها بود که به بیماری «ام. اس» مبتلا شده بود و طی دو سه سال اخیر بیماری ایشان شدت یافت و سرانجام امروز دار فانی را وداع گفت.

ابوطالب امام نمایشگاه‌های بسیاری را پیش از بیماری‌اش برپا کرده بود و در دوران بیماری هم به نمایشگاه‌هایعکاسی سر می‌زد و همچنان به کار عکاسی می‌پرداخت.

از او دو کتاب با عنوان «رویشی در سپیده یک» و «رویشی در سپیده دو» منتشر شده است که درباره روند بازسازی مناطق جنگی و مقایسه این مناطق پیش از جنگ و بعد از جنگ است.

میرهاشمی درباره این عکاس برجسته دوران دفاع مقدس گفت: ابوطالب امام نگذاشت که بیماری بین او و هنرش فاصله بیاندازد و مرتب عکاسی می‌کرد حتی از کسانی که به عیادت او می‌رفتند.

وی همچنین یکی از خصوصیات این عکاس را پخش رنگینک در مراسم یادبود دوست و همکار دوران دفاع مقدس خود عنوان کرد وگفت:‌هر ساله در مراسم بزرگداشت بهروز مرادی که از دوستانش در زمان جنگ بود،‌رنگینک بین همگان پخش می‌کرد و این از روحیات خاص او بود.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.