تاریخ : 1395,دوشنبه 23 اسفند23:44
کد خبر : 229930 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اعتراض تشکل‌های دانشجویی به خرج‌های بی‌رویه در سفر روحانی به کرج

مردم شهید پرور استان البرز مکررا برای شفاف سازی در خصوص سفر یک روزه و نجومی رئیس جمهور به استان البرز پیگیر می باشند و إسراف و إتراف بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از اموال بیت المال توسط شهرداری کرج که همراه با مصوبه ی شورای شهر و دستور شهردار کرج همچنین نظر استانداری استان البرز که معیت و مؤید این ریخت و پاش می باشد را امری شتابزده و غیر عقلانی تلقی می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به هزینه‌های بی رویه در سفر حسن روحانی به کرج، نامه‌ای گلایه‌امیز خطاب به رئیس سازمان بازرسی استان البرز نوشتند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخش مهمی از این نامه آمده است: مردم شهید پرور استان البرز مکررا برای شفاف سازی در خصوص سفر یک روزه و نجومی رئیس جمهور به استان البرز پیگیر می باشند و إسراف و إتراف بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از اموال بیت المال توسط شهرداری کرج که همراه با مصوبه ی  شورای شهر و دستور شهردار کرج همچنین نظر استانداری استان البرز که معیت و مؤید این ریخت و پاش می باشد را امری شتابزده و غیر عقلانی تلقی می کنند.

متن کامل این نامه را در ادامه می‌خوانید: 

جلوی اشرافی‌گری باید گرفته بشود. رفتار و گفتار مسئولین و تعالیمی که می دهند، باید ضدّ این جهت اشرافی‌گری باشد.
امام خامنه ای

ریاست محترم سازمان بازرسی استان البرز
سلام علیکم

مردم شهید پرور استان البرز مکررا برای شفاف سازی در خصوص سفر یک روزه و نجومی رئیس جمهور به استان البرز پیگیر می باشند و إسراف و إتراف بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از اموال بیت المال توسط شهرداری کرج که همراه با مصوبه ی  شورای شهر و دستور شهردار کرج همچنین نظر استانداری استان البرز که معیت و مؤید این ریخت و پاش می باشد را امری شتابزده و غیر عقلانی تلقی می کنند.

بعضی ازمسئولین به فرموده ی نماینده ولی فقیه استان البرز حضرت آیت الله حسینی همدانی بیت المال را تیول شخصی خویش می دانند که جای بسیار تأسف وتأمل دارد.

به همین منظور دانشجویان و تشکل های دانشجویی استان البرز حجت مطالبه گری و انقلابی خویش را با ایجاد نشست و برنامه های متعدد برای  پاسخ گویی شهردار و مسئولین استانی اتخاذ کردند ولی متأسفانه هیچ گونه پاسخی از طرف مسئولین ذی ربط داده نشده است.

لذا تشکل های دانشجویی با توجه به خواسته ی آحاد مردم شریف کرج و مطالبات رهبر انقلاب در امر مبازره با فساد، از حضرتعالی استدعا دارند که گروهی برای بررسی های کارشناسی دقیق تشکیل داده و عدالت علوی را در برخورد با مسرفین و مبذرین احتمالی بیت المال صورت گیرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
بسیج دانشجویی دانشگاه محیط زیست کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اشتهارد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نظرآباد
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ماهدشت
بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد هشتگرد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)
بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه ای سما کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرج

رونوشت: ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور


کد خبرنگار : 17