تاریخ : 1396,شنبه 17 تير17:03
کد خبر : 240260 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

حرف‌های دل دانشجویی از جنس کنکور؛

کنکوری‌های «توئیتر»باز +عکس

کنکور سراسری سال 96 نیز با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت، از نقطه‌ی اوج خود عبور کرد و روی سراشیبی افتاد؛ هرچند هنوز فرایند آزمون سراسری به اتمام نرسیده است و همچنان با انتشار سوالات، کلید، نتایج اولیه، تایج ثانویه، تکمیل ظرفیت و ... ادامه دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: کنکور سراسری سال 96 نیز با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت، از نقطه‌ی اوج خود عبور کرد و روی سراشیبی افتاد؛ هرچند هنوز فرایند آزمون سراسری به اتمام نرسیده است و همچنان با انتشار سوالات، کلید، نتایج اولیه، تایج ثانویه، تکمیل ظرفیت و ... ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امسال نیز مانند سال‌های قبل حرف‌های ناگفته‌ی بسیاری در دل دانشجویان و داوطلبین کنکور وجود دارد که صرفا از جنس اعتراض و نارضایتی هم نیست.

بسیاری از داوطلبین، تصویر خاصی از کنکور را در ذهن خود می‌پرورانند و بعد از مواجهه واقعی با این آزمون مهم، نظرات متفاوتی را درباره نحوه شرکت در آزمون و آینده تحصیلی شغلی خود، خواهند داشت.

فضای مجازی و فراگیری استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین وب، فرصت به اشتراک گذاری نظرات و ایده‌های دانشجویی را فراهم کرده است تا دانشجویان و داوطلبین کنکور، از نگاه دقیقتری به این موضوع نگاه کنند. موضوعی که می‌تواند زمینه آسیب‌شناسی‌های آینده و یا حتی تغییر نگرش مخاطبین نسبت به این آزمون سرنوشت‌ساز برای دانشجویان باشد.

به همین منظور می‌توانید در ادامه، گوشه‌هایی از واکنش‌های دانشجویان و داوطلبین کنکور سراسری در فضای مجازی و شبکه اجتماعی توئیتر که از چشم خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دور نمانده است را ببینید:


کد خبرنگار : 17