تاریخ : 1396,سه شنبه 03 مرداد18:05
کد خبر : 241784 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

قابل‌توجه داوطلبان کنکورهای سال ۹۷؛

۴ راه برای خرید کتاب‌های کنکوری با قیمتی ارزان +تصاویر

در این گزارش قصد داریم برای صرفه‌جویی در هزینه و حتی وقت داوطلبان، ۴ راهی را که می‌توانید کتاب‌های کنکوری خود را ارزان‌تر و راحت‌تر بخرید را معرفی کنیم. خواندن این گزارش جالب را به داوطلبان کنکوری همه مقاطع تحصیلی پیشنهاد می‌کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: با توجه به اینکه کتاب‌های کمک آموزشی بسیار گران‌قیمت هستند، داوطلبان کنکوری سالانه پول‌های زیادی را صرف خرید کتاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از دغدغه‌های همیشگی داوطلبان کنکوری در همه مقاطع تحصیلی، خریدن کتاب‌های مرجع کنکوری و کتاب‌های به اصطلاح کمک آموزشی است و با توجه به اینکه کتاب‌های کمک آموزشی بسیار گران‌قیمت هستند، داوطلبان کنکوری سالانه پول‌های زیادی را صرف خرید کتاب می‌کنند. گذشته از اینکه در بسیاری از موارد این کتاب‌ها بی‌استفاده می‌مانند، در این گزارش قصد داریم برای صرفه‌جویی در هزینه و حتی وقت داوطلبان، 4 راهی را که می‌توانید کتاب‌های کنکوری خود را ارزان‌تر و راحت‌تر بخرید را معرفی کنیم.

4 راهی که می‌توانید کتاب‌های کنکوری را ارزان‌تر بخرید، عبارتند از:

 مرکز تبادل کتاب مرکزی برای مبادله کتاب است که دویست هزار جلد کتاب را در خود جای داده و به افراد امکان می‌دهد تا کتاب‌های خود را با کتاب‌های دیگران تعویض کنند. گردش کار در این مرکز که توسط جمعی از علاقمندان به حوزه کتابخوانی راه‌اندازی شده به این ترتیب است که امکان «تبادل کتاب با کتاب» فراهم شده است اما افرادی که کتابی برای مبادله ندارند نیز می‌توانند با پرداخت وجه نقد، اعتبار دریافت کرده و از کتب عرضه شده، کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف‌های وِیژه 30، 50 و 70 درصد انتخاب کنند.

مرکز تبادل کتاب

داوطلبان کنکوری می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز تبادل کتاب، کتاب‌های مدنظر خود را جست و جو کنند. در ضمن شما می‌توانید پس از اینکه مرحله کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشتید کتاب‌های خود را در همین مرکز تبادل کنید و یا آنها را به فروش برسانید. البته پیشنهاد ما این است که به صورت حضوری در این مرکز حضور پیدا کنید و کتاب‌های خود را پیدا کنید، چراکه ممکن است سایت این مرکز به خوبی بروزسانی نشود و شما از یافتن کتاب‌های خود ناامید شوید.

مرکز تبادل کتاب

* آدرس مرکز تبادل کتاب: خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شهید مظفر شمالی پشت پاساژ کامپیوتر رضا

* شماره تماس: 66177892

* آدرس اینترنتی: tabadolketab.com

کاربران فضای مجازی به خوبی با سایت «دیوار» آشنایی دارند و حتی ممکن است سابقه خرید و فروش در آن را هم داشته باشند. در دیوار کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، بنابراین داوطلبان کنکوری هم می‌توانند با مراجعه به این سایت و جست و جوری کتب خود، با فروشنده آن تماس گرفته و ضمن اطلاع از جزئیات آگهی حتی تخفیف بیشتری را دریافت کنند.

داوطلبان کنکوری می‌توانند پس از اینکه در کنکور شرکت کردند و نیازی به کتاب‌های خریداری‌شده نداشتند، از طریق همین سایت کتب خود را مجددا به فروش برسانند و قسمتی از هزینه‌ای که بابت خرید کتاب کرده‌اند را جبران نمایند.

بی‌شک کسی که به میدان انقلاب و کتاب‌فروشی‌های آن مراجعه کرده باشد، به خوبی می‌داند یافتن کتاب‌های دست دوم کنکوری بسیار کار راحتی است و پیدا کردن آنها زحمت زیادی ندارد. کافی است قدم‌زنان از مقابل کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب عبور کنید تا آن وقت صدای مغازه‌داران را بشنوید که فریاد می‌زنند: «کتاب دست دوم کنکوری می‌خواهید تشریف بیارید فلان پاساژ». وقتی درخواست یکی از آنها را قبول کنید و وارد مغازه وی شوید خواهید دید با دنیایی از کتاب‌های دست دوم مواجه می‌شوید که از نظر شما در اوج کج‌سلیقگی و بی‌نظمی چیده شده‌اند و فکر می‌کنید یافتن کتاب مدنظرتان در بین آن همه کتاب، نشدنی است. اما ناگهان متوجه می‌شوید آن مغازه‌دار به خوبی از محل کتاب‌های شما خبر دارد و به خوبی شما را در یافتن کتاب مدنظرتان راهنمایی خواهد کرد.

خرید کتاب دست دوم کنکوری

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید کتاب‌های کنکوری خود را با قیمتی ارزان‌تر بخرید حتما به کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب مراجعه کنید.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن کتاب‌های کنکوری خود را با قیمتی پایین تهیه کنید سایت خرید و فروش شیپور است. خرید و فروش در این سایت شباهت زیادی به سایت دیوار دارد و با جست و جویی ساده می‌توانید به کتب مورد نظر خود دست پیدا کنید و بدون واسطه آن را از فروشنده دریافت نمایید.

برای مثال کافی است در قسمت جست و جوی سایت شیپور عبارت، کتاب کنکور ارشد را وارد نمایید تا در نتیجه این جست و جو با صفحات متعددی پیرامون این موضوع مواجه شوید و کتاب مورد نظر خود را یافت کنید.


کد خبرنگار : 20