تاریخ : 1396,چهارشنبه 25 مرداد23:21
کد خبر : 243398 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

یک فعال دانشجویی؛

به جای کمیسیون رفع حصر، کمیسیون رفع فقر تشکیل دهید

آنان که به ناحق خون جوانان را در کف خیابان ها ریختند و نظام را به لبه پرتگاه بردند،تکلیفشان مشخص است.ملت جواب این عمل سخیف فراکسیون امید را در 9 دی دادند اما هرکسی باید ماسک ریا را از صورت خود بردارد تا چهره واقعی اش برای همگان مشخص شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛بیژن یزدانی قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: تشکیل کمیسیون رفع حصر توسط فراکسیون امید مجلس امری نابه جا و غیر قانونی است.این درحالی است که حصر با توجه به قانون اساسی وبا تصمیم شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است اما فراکسیون امید مجلس، وقتی را که ملت در اختیار آنها قرار داده اند تا به حل مشکلات مردم بپردازند، به فکر مشکل ایجاد کردن برای نظام است.
 
وی با بیان اینکه آنان که به ناحق خون جوانان را در کف خیابان ها ریختند و نظام را به لبه پرتگاه بردند،تکلیفشان مشخص است؛ افزود: ملت جواب این عمل سخیف فراکسیون امید را در 9 دی دادند اما هرکسی باید ماسک ریا را از صورت خود بردارد تا چهره واقعی اش برای همگان مشخص شود.
 
یزدانی خاطر نشان کرد: اگر اعضای فراکسیون امید  فتنه88 را به یاد آورند و بدانند چه کسانی آنان را به مجلس فرستاده است، باید کمیسیون رفع فقر تشکیل دهند.
 
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در پایان خاطرنشان کرد: کسی که برای رفع حصر و بخشایش عده ای که آن خسارات را به کشور وارد کردند دغدغه مند است، هرکسی که می خواهد باشد خود نیز فتنه گر است و بعید نیست در آینده اعضای همین فراکسیون و کسانی که دنبال رفع حصر  باغیان انقلاب هستند خود جای آنان را بگیرند.

کد خبرنگار : 43