تاریخ : 1396,سه شنبه 14 آذر18:37
کد خبر : 251883 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مشکلات دانشجویان توسط مسئولان دانشگاه قابل حل نیست

رئیس دانشگاه صنعت نفت گفت: مطالبات و مشکلات دانشجویان صنعت نفت به تنهایی توسط مسئولان دانشگاه قابل حل و فصل نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، عبدالنبی هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشکده شهید تندگویان نفت آبادان با بیان اینکه تقارن سفر و بازدید هیئت بلند پایه و ویژه وزارت نفت به آبادان با میلاد رسول اکرم(ص) را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این سفر برای دانشگاه ما سبب خیر و برکت باشد، افزود: امید می‌رود تا مسئولان وزارت نفت از نزدیک در جریان مشکلاتی باشند که مدتهاست گریبان‌گیر دانشگاه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ما شده است.

وی اظهار کرد: اگرچه من و همکاران ما در هیئت‌رئیسه دانشگاه به دلیل غیر ملموس بودن نتایج تلاش‌ها و پیگیری‌های قبلی از سوی برخی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان متهم به عدم پیگیری و انجام وظایف مربوطه در این باره شدیم و گاها مورد بی‌مهری و حتی گاهی بی‌احترامی نیز قرار گرفتیم اما مسئولان سابق و فعلی وزارت نفت شاهد و گواه هستند که مسئولان دانشگاه در حد توان خود پیگیر حل این مشکلات بوده و خواهند بود.

هاشمی تصریح کرد: به طور انصاف و حق این مطالبات و مشکلات به تنهایی توسط مسئولان دانشگاه قابل حل و فصل نیست و به رغم پیگیری‌های صورت گرفته همچنان لاینحل و یا مبهم باقی مانده است.

رئیس دانشگاه صنعت نفت گفت: امروز فرصتی است تا یکی از مسائل و مشکلات بزرگترین و قدیمی‌ترین مرکز تخصصی آموزش عالی صنعت نفت که با ۷۸ سال سابقه در خدمت صنعت نفت درخشیده و وظیفه تربیت و تعلیم بهترین و زبده‌ترین نیروهای مورد نیاز صنعت نفت عظیم را در کشور عهده دار بوده را از نزدیک مرور کنیم.

هاشمی افزود: از بیطرف معاون وزیر نفت و مسئولان استدعا دارم تا با سعه صدر و بزرگ منشی، درد دل‌های دانشجویان را از نزدیک شنوا باشند. آنها فرزندان، برادران و خواهران عزیز ما هستند که دغدغه‌هایی دارند و امیدوارند تا این مشکلات به گوش شما برسد تا راه‌حلی برای برون رفت از وضعیت فعلی که همچون طوفانی سهمگین کشتی سالخورده ما را هدف آماج خود قرار داده، بیابید.

وی اظهار کرد: از دانشجویان می‌خواهم تا خارج از جو احساسی و در فضایی صمیمانه و رعایت شان مجلس درخواست‌های خود را از مسئولان بخواهند.