تاریخ : 1396,پنجشنبه 16 آذر20:06
کد خبر : 252079 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رونق مسئولیت کاری با مطالبه گری دانشجو

امام جمعه قروه ارتباط با جامعه علمی دانشگاه را پیشرو محورهای توسعه دانست و بر مطالبه گری دانشجو در کنار تحکیم روابط میان مسئولان و دانشجویان برای رونق مسئولیت تأکید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن باباییان بعدازظهر امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قروه با بیان اینکه دانشگاه مرکز ترویج و حمایت از دین است، اظهار داشت: در زمان طاغوت دانشگاه برای مقابله با دین دایر شد و امروزه دیده می شود که همین دانشگاه به مأمنی امن برای حمایت از دین و مبارزه با استکبار تیدبل شده است.

به گفته وی اراده خدا باعث شد که دانشگاه به مظهر مبارزه با سلطه بپیوندد و در واقع دانشجو خود نمودی از اراده الهی است و این یکی از نقاط قوت جامعه دانشگاهی می باشد.

باباییان با اشاره به اینکه دانشجو در تمامی عرصه های مبارزاتی همیشه می درخشد، افزود: تمام تلاش دشمن در این است که دانشگاه را از مسیر دین خارج نماید و اما امروز دانشگاه و دانشجو پیشرو و پیشگام بوده و نقشه های دشمنان را دگرگون می سازد.

وی دانشجو را وارث شهدا و مبارزه با سلطه و استکبار دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به آن رسالت اساسی دانشگاه باید کرسی های آزاداندیشی و مطالبه گری در دنشگاه ها رونق بیشتر یافته و وظایف مسئولان به چالش کشیده شود.

حجت الاسلام باباییان ارتباط مسئولان با دانشگاه و دانشجو را در حد صفر عنوان کرد و این مسئله را یکی از مهمترین ضعف های مسئولیتی در جامعه دانست.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه گری دقیق دانشجو عاملی برای رونق و پیشبرد اهداف مسئولان است، ارتباط با جامعه علمی را پیشرو محورهای توسعه خواند.