تاریخ : 1396,سه شنبه 21 آذر18:43
کد خبر : 252579 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

بررسی جذابیت‌های روابط مجازی در دانشگاه شهید بهشتی

اصول روابط بین فردی، جذابیت های روابط مجازی و آسیب‌های آن و پاسخ به سوالات در خوابگاه پسران دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، جلسه «اصول روابط بین فردی، جذابیت های روابط مجازی و آسیب‌های آن و پاسخ به سوالات» با حضور حدود ۵۰ نفر از دانشجویان پسر مستقر در خوابگاه پسران برگزار شد.

در این جلسه، درباره فعالیت‌های دفتر مشاوره پردیس فنی شهید عباسپور و نحوه ثبت‌نام و  وقت‌گیری، محرمانه بودن اطلاعات دانشجویان در دفتر مشاوره توضیحاتی ارائه شد.

علاوه بر مباحث مذکور، درباره تفاوت روان شناس و مشاور و روان پزشک، اهمیت مراجعه به روانشناس در خودشناسی و افزایش خودآگاهی مطالبی مطرح شد.

آسیب های مربوط به دانشجویان ورودی جدید مانند دوری از خانواده، تجربه آزادی بدون کنترل والدین و تجربه مشکلات جدید اجتماعی، مسائل و مشکلات مربوط به تعاملات بین فردی دانشجویان در خوابگاه‌ها، مهارت‌های سازگاری و  برقراری ارتباط با دیگران، رفتاری و هیجانی دختر و پسر و داشتن درک درست از این تفاوت ها، صریح و صادق بودن در روابط و حفظ آرامش متقابل و احترام به طرف مقابل نیز در این جلسه عنوان شد.

معیار های ازدواج مانند تناسب فرهنگی، خانوادگی، اعتقادی، اقتصادی و ملاک هایی مانند تشابه اخلاقی و تیپ شخصیتی، میزان اهمیت سن ازدواج و اختلاف سنی زوجین و روابط پسران و دختران در فضای مجازی بررسی و در انتهای جلسه نیز پرسش و پاسخ برگزار شد