تاریخ : 1396,سه شنبه 21 آذر19:40
کد خبر : 252589 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بازنگری دروس دانشگاه امیرکبیر

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر از مورد بازنگری قرار گرفتن همه دروس این دانشگاه خبر داد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس سروش معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص بازنگری دروس این دانشگاه گفت: ارتقای کیفیت و استانداردهای آموزشی، پژوهشی دانشگاه امیرکبیر، از سیاست های اصلی در برنامه ششم توسعه محسوب می شود  و دانشگاه امیرکبیر به دنبال به روز رسانی  محتوا، بهبود مستمر روش های آموزشی و استانداردسازی امکانات فضاهای آموزشی است.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب یک بازنگری همه جانبه در کشور در خصوص برنامه های آموزشی صورت گرفت  و بعد از آن دانشگاه های متعددی  به صورت پراکنده برنامه بازنگری دروس خود را در دانشگاه های خود انجام دادند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: بازنگری دروس در تمامی دانشکده‌های این دانشگاه انجام شد و اکنون صددرصد رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می‌شود بازنگری شدند و  برنامه داریم از ترم بهمن دروس بازنگری شده را در این دانشگاه اجرایی کنیم.

سروش اضافه کرد: طبق بخشنامه وزارت علوم دانشگاه‌های برتر اجازه دارند دروس بازنگری شده خود را به این وزارتخانه ارائه کنند و دیگر دانشگاه‌های کشور نیز می‌توانند از این برنامه‌های درسی استفاده کنند.

وی گفت: برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر روی سایت این دانشگاه بارگذاری خواهد شد تا دیگر دانشگاه‌ها نیز بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآورشد: بازنگری سرفصل های دروس در دانشکده های مختلف این دانشگاه از سال 94 در دانشگاه امیرکبیر آغاز شد و قرار است امسال این بازنگری را در این دانشگاه از اجرایی کنیم.