تاریخ : 1397,یکشنبه 23 ارديبهشت13:40
کد خبر : 265597 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی؛

روایت توییتری دانشجویان از چالش‌های زندگی خوابگاهی +تصاویر

به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی که از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» با جست و جویی در توییتر، تعدادی از توییت‌های دانشجویی با موضوع خوابگاه را انتخاب کرده که در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی معمولا یکی از شیرین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین خاطرات دوران تحصیل است و هرچند با سختی‌هایی آمیخته شده است اما اغلب دانشجویان از آن روزها به خوبی یاد می‌کنند و اکثر خاطرات آنها مربوط به زندگی در خوابگاههای دانشجویی است. از طرفی چندسالی است با رونق گرفتن اینستاگرام و توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی، دانشجویان بسیاری رویدادها و اتفاقات دانشگاهی و خوابگاهی را در این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارند.

به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» با جست و جویی در توییتر، تعدادی از این توییت‌ها را انتخاب کرده است که در ادامه آمده است:

لازم به ذکر است، امسال نیز هفته خوابگاه‌های دانشجویی از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷ آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ با شعار «سرا‌های دانشجویی و حمایت از کالای ایرانی» برگزار می‌شود.


کد خبرنگار : 20