تاریخ : 1397,پنجشنبه 18 مرداد16:27
کد خبر : 277060 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ارائه خدمات مشاوره دانشجویی توسط نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی

مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی از ساماندهی بخش مشاوره دانشجویی در نهاد رهبری این دانشگاه و استقبال دانشجویان از مشاوران نهاد خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیرامون مشاوره نهاد رهبری دانشگاه و خدمات رسانی به دانشجویان گفت: دانشگاه شهید بهشتی دارای یک مرکز مشاوره است که دانشجویان به‌صورت عام به آن مراجعه می‌کنند.
وی ادامه داد: اما نهاد رهبری نیز دارای چند نیروی مشاور برای مشاوره دادن به دانشجویان است این مشاوره در مباحث متفاوت و مختلف صورت می‌گیرد که بیشترین مراجعات آن را مبحث ازدواج و زندگی مشترک در برمی‌گرد.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی، افزود: همچنین ما یک تیمی داریم که بعد از ظهرها به خوابگاه می‌روند و حدود ۵ نفر هستند و در حوزه‌های مختلف به دانشجویان در زمینه مشکلاتی که دارند مشاوره می‌دهند و دانشجویان نیز از این موضوع استقبال می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین بعضا دانشجویان به دفتر نهاد رهبری دانشگاه می‌آیند و ما اتاقی را به مسئله مشاوره اختصاص داده‌ایم و دانشجویان چه دختر و چه پسر با مشاورهایی که آنجا داریم به گفتگو و مشاوره می‌پردازند.
مسئول نهاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: مسئله مشاوره دادن در نهاد رهبری دانشگاه همیشه بوده است، اما اخیرا ساماندهی شده و به‌طور منظم و به‌صورت مرکز مشاوره نهاد رهبری با عنوان مشخص‌تر به فعالیت می‌پردازد.